HTML

lolliblog

Friss topikok

  • Liliomlány: :( (2012.01.25. 13:44) viharrok közti csönd
  • laviolettelapin: talán ez is inkább csak tapasztalat.( -i úton szerzett tudás? ) mindenesetre köszönöm (2012.01.18. 12:44)
  • Liliomlány: én mindenkinek a Nyitott szemmel szeretni-t tudom ajánlani :) (2012.01.16. 16:16)
  • dremily: Ha ezeket tudod, és szenvedsz tőle, akkor mért nem zárod ki az éltedből? Mert szereted, ... (2012.01.10. 12:29) beszélgetés
  • Liliomlány: oké ^^ igen, cica :) de a többi állatkát is nagyon szeretem :) (2011.12.31. 11:16) én is beszállok a játékba!! (:

Címkék

okéé...

2011.12.06. 13:12 lillakis

 ..rendben, kicsit kijöttem a gyakorlatból és elfelejtettem, hogy ha túllépem az időkorlátot anélkül, hogy jelezném, hogy még mindíg írok, akkor kiléptet... úgyhogy egy szép hosszadalmas bejegyzésnek mondtam búcsút az imént, arról már nem is ejtve szót, hogy az elejére mégcsak nem is emlékszem.

(egyébként zárójelesen megjegyzem, hogy hiányzott a blogol, bár a blogspotot is megszerettem. de azért a blogol valahogy "az enyém". a blogkinézetemre viszont ráfér majd egy renoválás. egyrészt azért mert ahogy nézem az utolsó változtatásokat egy kicsit elkapkodtam és így eléggé torz lett a dolog, másrészt azért, mert ismét változtam annyit, hogy ránkfér (rá és rám) egy arculatcsere. )

szóval lényegében arról írkáltam, hogy tegnap a K.O.-ból káosz lett. ami egyébként már jelentős javulás, ha nem is tűnik első olvasatra annak.
hogy tegnap végre beszéltünk. mint felnőtt a felnőttel. na jó, ez sem igaz, mert azért is megy tönkre a legtöbb kapcsolat mert nem megfelelő vagy nem elég a kommunikáció. a mi kapcsolatunk is majdnem belehalt ebbe, még most is az intenzíven van szegény. de végre úgy beszéltünk, ahogy már nagyon régen is kellett volna, és még össze sem vesztünk. sok minden olyasmi is elkőrekült, sok olyan választ is kaptam amire egy éve -vagy még több- vártam már. és láss csodát, kaptam választ és elfogadtam, és megbocsájtottam. na azért nem mindent még nem vagyok terézanya, de azért 1-2 dolgot.

hogy lesz e tényleg érdemi változás? jó volna. de nem pikk-pakk az biztos. egy kapcsolat az rendszer. egy rendszert pedig csak lépésről lépésre, szépen fokozatosan lehet megváltoztatni. és rengeteg minden kell hozzá.. például szeretet, megértés, türelem, nyugalom, teljes és abszolút őszinteség, nyíltság, bizalom, remény, erő, szex szex és mégtöbb szex, kitartás, és együtt töltött értékes idő. na meg nagy beszélgetések..

nem tudom, hogy igaz lesz e. hiszen idő volt, el is telt jó sok idáig is. változás nélkül. pedig a tegnap megbeszélt dolgok nagyrészéről már korábban is beszéltünk. de azért szeretném, ha most lenne eredménye, tényleg. én is igyekszem betartani a dolgokat, azután pedig majd meglátjuk.
igazából már annak is nagyon örülnék ha a szülinap-karácsony-újév jól telne. igen. még csak nem is kérem, hogy felhőtlenül, elég, ha jól. de akkor nagy betűs jól. így ni: JÓL.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laviolettelapin.blog.hu/api/trackback/id/tr976350511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása