HTML

lolliblog

Friss topikok

  • Liliomlány: :( (2012.01.25. 13:44) viharrok közti csönd
  • laviolettelapin: talán ez is inkább csak tapasztalat.( -i úton szerzett tudás? ) mindenesetre köszönöm (2012.01.18. 12:44)
  • Liliomlány: én mindenkinek a Nyitott szemmel szeretni-t tudom ajánlani :) (2012.01.16. 16:16)
  • dremily: Ha ezeket tudod, és szenvedsz tőle, akkor mért nem zárod ki az éltedből? Mert szereted, ... (2012.01.10. 12:29) beszélgetés
  • Liliomlány: oké ^^ igen, cica :) de a többi állatkát is nagyon szeretem :) (2011.12.31. 11:16) én is beszállok a játékba!! (:

Címkék

beszélgetés

2012.01.10. 12:34 lillakis

Gyakran zajlik le az elmúlt 1 évben ez a beszélgetés

 - Jól vagy? A fal hozzád képest..Mostanában olyan sápadt vagy..

- Nem, Anya, nem vagyok jól mert  gyötör kínoz, folyton csak bánt, összetör, eljátsza az összes esélyt a bizalmat úja meg újra, nem szeret, nem szeretett soha, kiöl belőlem minden jót, bizalmat hitet önbizalmat szeretetet, az élet és a világ szeretetét, az emberekbe vetett alapvető bizalmamat is.. olyan fájdalmat okoz, hogy már fizikailag fáj, hogy reggel nincs erőm felülni az ágyban, hogy összeszorul a mellkasom és levegőt is alig kapok, hogy minden éjjelt végig sírok míg ő mellettem alszik, és nem azért mert nem tudja, hanem mert nem érdekli, nem Anya, nem vagyok jól, meghalnék ha szabad lenne, valaki adjon engedélyt, könyörgöm, kérlek.. Persze jól, csak hirtelen keltem fel és leeset a vérnyomásom. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laviolettelapin.blog.hu/api/trackback/id/tr606350449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2012.01.10. 11:59:26

Sajnálom. Az ember - nemrég olvastam (és még fogom azt a könyvet továbbra is olvasni, mivel tegnap este megvettem magamnak egy példányt belőle) - lényegében-tulajdonképpen ugyanazt szeretné a párjától, mint az anyjától: gondoskodást, megnyugtatást és védelmet. (Hm.)

dremily 2012.01.10. 12:29:50

Ha ezeket tudod, és szenvedsz tőle, akkor mért nem zárod ki az éltedből? Mert szereted, gondolom. Csakhogy arra kell néha gondolni, h mi a jobb hosszútávon, és elengedni azt, akinek nincs mellettünk helye...
süti beállítások módosítása