HTML

lolliblog

Friss topikok

  • Liliomlány: :( (2012.01.25. 13:44) viharrok közti csönd
  • laviolettelapin: talán ez is inkább csak tapasztalat.( -i úton szerzett tudás? ) mindenesetre köszönöm (2012.01.18. 12:44)
  • Liliomlány: én mindenkinek a Nyitott szemmel szeretni-t tudom ajánlani :) (2012.01.16. 16:16)
  • dremily: Ha ezeket tudod, és szenvedsz tőle, akkor mért nem zárod ki az éltedből? Mert szereted, ... (2012.01.10. 12:29) beszélgetés
  • Liliomlány: oké ^^ igen, cica :) de a többi állatkát is nagyon szeretem :) (2011.12.31. 11:16) én is beszállok a játékba!! (:

Címkék

2012.01.14. 21:32 lillakis

"rám nézz idegen, mondd meg hogy ki vagyok.."

a részeg ember őszinte, meg a kisgyerek, meg a dühös ember is csak ő szélsőségesen. így sokszor gondolkozom azokon amiket Ő dühében, gyűlöletében hozzámvág. 

felében azt érzem, ha gíy lát gyűlöl, de ez még hagyján, a nagyobb baj inkább az, hogy nem is ismer..  de ha ennyi idő és együtt élés után nem ismer, pedig én engedem, (nem úgy mint ő, és én mégis ismerem őt jobban) akkor sose fog. talán olyanná kéne válnom amit ő gondol rólam, és akkor rájönne, hogy korábban nem voltam az akinek gondolot és akkor értékelne legalább utólag legalább egy kicsit. vagy lelépni valakivel aki értékel, de az szemét lenne még magammal szemben is..

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laviolettelapin.blog.hu/api/trackback/id/tr576350443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2012.01.14. 21:36:21

("Nektek" is jó lehet(ne) talán az Ölelj át! Sue Johnson-tól.) Légy jóL! ;-o :-)

Liliomlány 2012.01.16. 16:16:53

én mindenkinek a Nyitott szemmel szeretni-t tudom ajánlani :)
süti beállítások módosítása