HTML

lolliblog

Friss topikok

  • Liliomlány: :( (2012.01.25. 13:44) viharrok közti csönd
  • laviolettelapin: talán ez is inkább csak tapasztalat.( -i úton szerzett tudás? ) mindenesetre köszönöm (2012.01.18. 12:44)
  • Liliomlány: én mindenkinek a Nyitott szemmel szeretni-t tudom ajánlani :) (2012.01.16. 16:16)
  • dremily: Ha ezeket tudod, és szenvedsz tőle, akkor mért nem zárod ki az éltedből? Mert szereted, ... (2012.01.10. 12:29) beszélgetés
  • Liliomlány: oké ^^ igen, cica :) de a többi állatkát is nagyon szeretem :) (2011.12.31. 11:16) én is beszállok a játékba!! (:

Címkék

a szándék...

2011.12.13. 20:05 lillakis

 ..a fontos.. de önmagában kevés.

na azt persze nem mondom, hogy meglepődtem, de azért csalódott vagyok az új nagy terveknek - vagy inkább azok kudarcának köszönhetően. persze nem hittem igazán, hogy mostmáraztán minden pikk pakk rendbejön majd, de úgylátszik kár volt remélnem, hogyha szerelem nem is lesz, azért végre nálunk is divatbajön a hűséges-törődő-őszinte vagyok dolog. na nem, nem jön divatba. viszont az "ugyanaz a hazug maradok mint voltam" dolog annál inkább..

a kapcsolat meg visszacsúszni látszik az inkább nem is mondok semmit már kategóriába.

pedig komolyan mondom örültem, és komolyan még annak az esélye is felcsillanni látszott, hogy a kK (lásd még: könnyes Karácsony) ezúttal maximum mkK (meghatottságtól könnyes Karácsony) lesz.

persze egy másik szemszögből ismét én vagyok a rossz gonosz és bizalmatlan, amiért nem vagyok teljesen hülye hiszek el mindent.

de nem potyognak már emiatt a könnyeim, maximum megjelennek és eltűnnek, és újra megjelennek, majd lenyelem őket a görcsbe rándult torkomon, de nem számít, a szívem úgy is erősebben szorít. főleg ha arra gondolok, milyen szép is volna most ropiból orrszarvú fogat csinál, nevetni, összebújni, belenyomni az arcomat a mellkasába és odamondani a szeretleket, na persze úgy, hogy ne hallja a pulcsijától, és visszakérdezzen, persze csak azért úgy, hogy elmondhassam mégegyszer..

de valószínűleg vissza sem kérdezne már.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://laviolettelapin.blog.hu/api/trackback/id/tr406350497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása