HTML

lolliblog

Friss topikok

  • Liliomlány: :( (2012.01.25. 13:44) viharrok közti csönd
  • laviolettelapin: talán ez is inkább csak tapasztalat.( -i úton szerzett tudás? ) mindenesetre köszönöm (2012.01.18. 12:44)
  • Liliomlány: én mindenkinek a Nyitott szemmel szeretni-t tudom ajánlani :) (2012.01.16. 16:16)
  • dremily: Ha ezeket tudod, és szenvedsz tőle, akkor mért nem zárod ki az éltedből? Mert szereted, ... (2012.01.10. 12:29) beszélgetés
  • Liliomlány: oké ^^ igen, cica :) de a többi állatkát is nagyon szeretem :) (2011.12.31. 11:16) én is beszállok a játékba!! (:

Címkék

szinte egy éve..

2011.12.05. 01:19 lillakis

hogy ide pötyögtem utoljára.

visszaolvastam, az elejét. hullot a könnyem. 

felébredt az a régi érzés, ami már aludni készült, és aminek talán aludni is kell. 

gyönyörű, csodálatos férfi, ebben az első megérzés nem tévedett. abban sem, hogy túl szép, hogy igaz legyen, hogy valóban az enyém lehet. 

és lassan itt a Karácsony, a Könny ízű sütemények ünnepe. a sütik pedig idén is könnyízűek lesznek, így alakult.. talán ez is amolyan önbeteljesítő jóslat lehetett, ha azt mondtam volna, a Karácsony a remény ünnepe, akkor lehet, hogy még élne bennem a remény. Már csak azért is, mert ha azt írtam volna, bizonyára azért írtam volna, mert még lett volna bennem. de, már akkor is talán csak fájdalom-víz volt. 

nem azért alakult ki ez a helyzet, mert nem szeretem. csak kitudja miért, így kellett legyen, talán. bár talán nem kellett volna, de véletlenek még mindíg nincsenek. döntés volt. sok döntés. elsősorban az Ő döntései. Ő döntött úgy, hogy becsap, hazudik, Ő döntötte el, hogy nem vagyok elég neki, hogy más -is- kell.

én szeretem. szerettem? mikor jut el az ember a második, a plussz egy "t"-ig?

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://laviolettelapin.blog.hu/api/trackback/id/tr206350515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rege Ata 2011.12.16. 15:26:07

Az önbizalmad és az Ö(n)-bizalmad... hogy van(nak)? ;-o

laviolettelapin 2011.12.19. 02:22:27

nem a minőségi, inkább létkérdés ez.. nem az, hogy hogy vannak, inkább, hogy vannak e..

Rege Ata 2011.12.20. 13:05:33

És mi a válasz "jelenleg"?

laviolettelapin 2011.12.30. 22:26:12

jelenleg a létkérdésre a válasz negatív.. :( van az úgy, hogy nincs.
süti beállítások módosítása